Nu är det sommar!

 
Nu är sommaren här och jag är fri som en fågen säger Stella med massor att spring i sina ben!

 
Här ser vi en lycklig Robyn som just ska hämta sin lilla Nike(Niki)som ska bli hennes första egna hund. Jag glömmer aldrig när jag fick min första hund och det kommer hon inte heller att göra.

Här har vi flera fina bilder på Chaplin som bor nära vattnet upp i Slite. Det är lillmatte Elin som tagit alla härliga bilder.
   

 
Här har vi fd. Bruno numera Zacki som badar tillsammans med sin badglade storebror Tyke. 




    
Här har vi Sigge som bor med en gammal dam som heter Mimmie. På bilderna visar han sin häligt prickiga mage för eleverna på familjen Lindblads filt vid skolavslutningen.
    
Här har vi lilla fröken Alva som är en riktig vilde efter vad vi fått höra. Vi ska hälsa på henne snart och kolla läget...om hon sköter sig! Sally får väl leka av sig tillsammans med henne det kanske båda behöver. Men som sagt nu säger vi TREVLIG SOMMAR till er all!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag kommer heller aldrig glömma när jag fick min första vovve! ;) Det var och är det bästa som har hänt! :D Härligt med en liten uppdatering om hur de går för dom! Ha de bra i Skåne! Kram på er!

2009-07-11 @ 16:38:41
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Marie Lu

En hanhund som skulle heta Douglas var drömmen när jag befann mig i mitt första hormoniella stadium, 13 år. Det var 70-tal och i min ringa ålders tyckande och smak var ju irländska settrarna det absolut vackraste som fanns på vår jord. Det tyckte mina föräldrar också förutom storleken =) Så istället inköptes det absoluta motsatta min smak. En valp med matt svintopäls, ful kort svans och ful spetsig nos. En "kärring-hund"...en sådan där som alla tanter med handväska, hatt och brun kappa hade i famnen och när inte hunden satt i famnen bjäbbade dom på allt och alla emedan tanterna kämpade med att få tyst på dom.

-Sessan!!!det är inte farligt Sessan!!! eller vad dom nu hette!Pudlarna på den tiden...



Vem ville ha en sån?!!! med sig till hundklubben =))



2009-07-17 @ 09:37:45
Postat av: Marie Lu



Glömde....

En stor Lyckospark! till Robyn och lilla fina Nike...ni kommer att få många mysiga roliga stunder tillsammans =)



Var rädd om dig UB/ kram Marie

2009-07-17 @ 09:49:29
Postat av: Mariell Dahlström

Jag måste bara säga, vilka fantastiska bilder. blev väldigt imponerad av Elins bilder... :)



Angående mina bilder (eller inte bilder) på bloggen så beror det på at jag inte har något bild progrtam på datorn och jag är SÅ frustreard. Eftersom jag fotar mest i raw så kan jag inte använda vad som hellt, vi har kanske något bildprogram men inte som kan hantera mina bilder... suck. men jag jobbar på det.



hoppas att du mår bättre nu och att du tar det lite lugnt nu. annars kommer jag och och personligen viftar med pekfingret...! ;)



Kram på dig(och alla andra) och hälsa tillbaka till alla i AlvaCity

2009-07-27 @ 22:19:17
URL: http://marielldahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0