En snabb presentation



Här kommer en bild på den vackra Stella och hennes små snuttegrisar! Det blev som vanligt många hanar....vilket vi inte hade på önskelistan denna gång. Tyvärr blev det bara 2 tikar men en fin hög med pojkar nämligen 5 stycken. Vi får se om någon som ville ha tik kan ändra sig men tyvärr kan väl inte alla ha den möjligheten. Men oavsett så har vi nog någon hane till salu. Fler bilder från valpningen kommer senare när jag(matte) orkar. 

Stort Tack till Pernilla och Robyn som hjälpte mig hela natten, utan er hade det inte gått. Trotts att valpningen var otroligt enkel, där hon skötte allt själv så är jag jätte trött och bakis idag. Kroppen värker men jag skriver mer i morgon!

Tack även till Carina och Rolf som gjort Stella till den härliga trygga hund hon är idag! Vill verkligen att ni ska veta att jag uppskattar och är väldigt tacksam för allt ni gjort med fröken. Hon fick flytta till er när jag fick min Njurcancer  för 2 år sedan och där blev hon kvar ända tills nu och jag är så glad att hon fått flytta hem igen...hon är så go! Vet att ni saknar henne, men ni vet att ni alltid är välkomna och behöver vi en Stellavakt så kommer hon.


Kommentarer
Postat av: Marina

Puss o kram till Stellabella med smått från Romaboar.

Tala om valpsjuka här i huset. Bara väntar på att min Stellabellas löp ska börja.

//Marina m flock

2009-04-04 @ 16:46:41
URL: http://www.debs.se
Postat av: linn

vad skönt att allt gick bra! Längtar tills vi kommer och hälsar på (:

2009-04-04 @ 18:58:43
URL: http://linnk.blogg.se/
Postat av: Tina

Vilka goa söta "grisar" ler om man får säga så om goa valpar som är runda och trinda om magen ler stort

Ser väldigt fina ut valparna!!!! Skall verkligen bli kul att följa även denna bloggen och Grattis till Er alla- Ulla-Britta, Rolf, Pernilla och Robyn för allt Ni gör ler



Kram Tina

2009-04-04 @ 19:19:05
URL: http://lordcaalveerts.blogg.se/
Postat av: Robyn och Pernilla

Tack snälla för att vi fick vara med om denna underbara upplevelse. Även om man är lite sliten idag så skulle jag/vi vilja vara kvar i valplådan ett tag till. Trötta kramar från Robyn och Pernilla

2009-04-04 @ 20:07:18
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis till valparna. Hoppas att allt kommer att gå bra framöver.

// Maria och vildarna i Eskilstuna.

2009-04-05 @ 00:29:10
Postat av: Linus

Åh, vad fin Stella är med sina valpar! Hon är ju en sån fantastisk hund, så det förvånar en inte att hon också är en bra mamma.

2009-04-05 @ 11:35:10
Postat av: Mariell

ÅÅÅÅÅå, vilka underbara snuttebebisar!

hoppas jag kan träffa dom när jag är hemma, att du orkar och så. kan tänka mig att det är många som vill titta på dom små underverken!



massor med kramar från en valpsjuk i Hälsingland

2009-04-05 @ 13:03:36
URL: http://marielldahltrom.blogg.se/
Postat av: Siv Ödlund

Grattis till valparna!



Kram från Siv med familj!

2009-04-06 @ 01:45:37
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Anonym

Grattis till valparna!



Kram från Siv med familj!

2009-04-06 @ 01:46:17
Postat av: Fam.Pettersson

Vilka söta "syskonbarn" jag fått!!! hälsar morbror Ajax med familj i Skövde.

2009-04-06 @ 10:01:41
Postat av: Anonym

MEGAGRATTIS!!! Förhoppningsvis sitter jag också i valplådan snart! Jag är så glad för din skull Ulla-Britta! Massor av pussar i valplådadan från mig och Peeter

2009-04-06 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0