Bilder

               

                Här är vi alla på bild....utom de stora vovvarna och husse i huset!


 
Här kan ni se på de härliga valparna när de äter både på mamma och "torrfoder/vällinggojja"

    

       

 
Nu har de börjat blöta ner efter att de börjat få riktig mat så har kissning och bajsning exploderat. Nu måste man göra rent varje dag, byta tidningar. Men torka golvet behöver man inte varje dag(men snart räcker det inte med en gång...hoppas på sol och mycket vara ute väder) och inte heller byta fällen varje dag men snart är det nog dags även för det.

Hoppas vi kan ha dem kvar uppe i sovrummet över nästa helg för då kommer det några exta besökare och ska bo här med okända hundar. Känner att det är lugnast för Stella (och oss) om de kan vara kvar här uppe men på söndagen efter utställningen får vi passa på att flytta dem. Vi har då extra hjälp av Kitty och Lina som är kvar några extradagar - PERFEKT!

Hur fjantig kan man bli undrade Rolf när han kom och jag låg på knä inne hos valparna som tvättade och pussade mitt ansikte samtidigt som jag gullegulle pratade... Svar: Hur larvig som helst på en skala av 10 är jag nog +10...minst! Å va jag älskar dessa små underbara små godingar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Så fina de är och står så duktigt vid fotograferingen också.

Nu har Wimsas valpar kommit också och det gick bra även om det tyvärr fick bli ett snitt. Både mor och barn mår i alla fall alldeles utmärkt. Kolla på min blogg så får du se go´bitarna.

Kram Marie

2009-05-01 @ 17:17:22
URL: http://eirams.blogg.se/
Postat av: Siv Ödlund

Har varit dålig på att höra av mig. Får väl skylla på mycket att göra med utställningen.

Jag brukar i alla fall följa de små raringarna på deras blogg.



Kram från Siv!

2009-05-01 @ 19:54:31
URL: http://www.lillhagnas.se
Postat av: Kitty

Nedräkning pågår!!! Inte många dagar kvar! =D

2009-05-04 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0