Avmaskning

Idag har jag fått hjälp av Pernilla, Robyn och Mona med att väga och ge avmaskningsmedel. Jag har alltid gett valparna Banminth maskmedel för att valparna ska vara maskfria vid leverans så det fortsätter jag med. De får det vid 3 tillfällen innan leverans. Jag mådde inte så bra själv och därför var det toppen att de skulle komma och att de VILLE göra det. Men vem vill inte göra saker där man får chansen att pussa på de små "gullegrisarna"!!

De växer otroligt,  Pernilla och Robyn som inte sett dem sedan de föddes tyckte de hade växt väldigt mycket. Mona har varit med i 15 år och sett alla våra kullar men även hon tycker dessa är ovanligt jämna i storleken. Hittills är vi så nöjda med dem och jag hoppas det fortsätter lika bra framöver. Det är en pojke som är lite större än de andra men det handlar inte om någon jätteskillnad utan bara lite. Ska ta bilder på dem i helgen igen så ni får något nytt att titta på.

Kommentarer
Postat av: kitty

Jag har nedräkning till 8 maj! Ingenting är mer lockande tidigare än så! Hoppas ni har det mysigt framför lådan :) Kramar om!

2009-04-18 @ 09:07:56
URL: http://vovventexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0