Tack

Tack snälla Pernilla för att du gör allt detta för mig och mina duktiga valpköpare! Det är så värdefullt för mig att på detta sätt kunna följa valparna utan att vara på plats. Hoppas jag ska orka bättre framöver så vi kan komma på litet besök i alla fall. Det känns så konstigt att inte kunna vara med men tack vara Dig så får jag en liten koll på hur de ser ut och verkar vara. Det är också väldigt glädjande att Alla velat vara med och att du är nöjd med alla det gör det lite exta skönt tycker jag. Engagerade valpköpare är alltid ett stort tacksamt plus!!

Ser fram emot att få träffa er Alla, kanske på nästa "nos-kurs".

Så TACK till Er alla duktiga valpköpare! Men ett extra till Dig P.Å -så klart!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

I flera dagar har jag försökt att formulera en kommentar men det låter bara krystat. Det är ju jag som ska tacka! Tack för att vi fått så underbara hundar från Er. Tack för att du fått MEJ så engagerad. Utan ditt stöd hade jag inte gjort det jag gör idag, så är det, ta det till dej. Utan ditt stöd skulle jag inte vara i startgroparna för att starta det hundtrim som jag snart ska få snurr på. Utan dej hade jag inte haft två championtavlor på väggen. Utan dej hade jag inte haft tre underbara och snygga hanhundar på golvet.

/P

2009-09-08 @ 08:25:55
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0